Freeeedag! ❤

Härlig fredag idag hoppas jag på! Kanske ska till Jessica ikväll på lr-party (hette de så? :S ) om jag får barnvakt... Jimmie skulle tydligen till Vänersborg, sa han igår. Greja bilen...

Ser ut som om de ska regna ute när som helst!! Vill inte de :( har haft så oootroliga soliga dagar! De gillas!
Ska man göra i helgen då? Ska de va sketväder då?

Jaja... Den som lever får se! ;)

Till middag blir de tacos iaf! Älskar de!! Om ni inte redan fattat de... Haha...
Hmm... Klockan e efter 8 bara å jag skriver om middagen? Men de e gott med tacos så va nog därför! Haha...

Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Ska fortsätta jobba!
En bra dag! -Fredag, lagom med att göra!!
Ha en go dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback