Freeeeedag

Idag är en sån där dag då man älskar livet. Idag älskar jag mitt liv!!! -helt enkelt! Haha...

Ja då blir de till att handla balkongmöbler i mon! :D sa till Jimmie att de fans på Ikea så han tyckte vi skulle åka dit. Så ikväll eller i mon blir de röj på balkongen. Slänga skiten som står där! Beror på om de blir som planerat ikväll. Blir se inte de, så blir de röj. Blir de som planerat så ska vi va med Jessica å Molle! :)

Läste att en på fb hade köpt hus nu. Vill med de!!! Å speciellt när de e sånt här väder! Greja i trädgården sätta upp en pool till Linnea, å en gunga kanske?

Ja snart e de våran tur att köpa hus!!! :) ska bara spara ihop några miljoner....

Tur att man har mamma å pappa på landet så man kan våldgästa dom titt som tätt! Haha...

Efter jag hämtat Linnea så ska vi ner till affären å handla lite. Tandkräm bland annat... Hehe... Nu e de inte Mycke kvar i tuben!!! Haha... Å tvättmedel med. Linnea har snart inga kläder kvar att använda. Bara tjocka jeans... Allt annat ligger i tvätten. Hon behöver nya kläder. Ullared kanske? Ja tack!! Haha... Blir så dyrt bara om man ska åka dit... Blir ju alltid lite mer än vad man tänkt i kundvagnen!

nu hör jag att barnen börjar bli klara där inne! Dags att jobba!
Ha en bra dag alla!!!


Kommentarer
mamma säger:

Ni är alltid välkomna

2012-05-29 | 18:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback