Fullt upp!

Idag har de vart fullt upp hela dagen! Vaknade vid 8 (wohoooo!!!) imorse å då sov både Linnea å Jimmie fortfarande! Så tog på mig träningsläger och gick ut på en powerwalking!

Kom hem efter 45 min och då sov dom fortfarande!!! Så öppna dörren till linneas rum (såg att de va tänt) och då låg hon där ny vaken :)

Sen blev de shopping på maxi. Mat för 2 veckor framåt! Kör mat-schema för en månads tid framåt och handlar 2 veckor i taget! redigt va? Haha...
Sånt jäkla sommarväder idag! Härligt! Så jag och Linnea o Hanna åkte in till slottskogen efter handlandet och kolla på djuren och skulle köpt glass, men kön va alldeles för lång... Lika bra de kanske?

Åkte till Coop efter detta och handla lite tillbehör för att sedan åka till mamma å grilla! ÄLSKAR grillat!
Hade jag bott i hus så hade jag grillat varje dag på sommaren. Å då överdriver jag inte! Finns inget goare!

Hanna å sten å Jimmie va oxå med ute i Lycke. Så mysigt! Linnea sprang runt i bara t-shirt. Sommar väder verkligen!

Köpte även trosor till Linnea idag :) första 5 paren! Hehe... (å så små dom va!) men hon e ju inte stor så.. Hehe...
Ska försöka använda dom hemma nu mer för att få henne att gå på toa mer. Eller ja... Går hon utan blöja hemma så säger hon ju till... Så kanske mer när vi e hos andra, igentligen?

Jaja... Ordnar sig!! :D

Men de jag igentligen skulle skriva om va ju hur Mycke jag gått ner sen förra tisdagen! -1,6 kg! Heja mig!

Go natt hoppas alla haft en lika bra dag som jag! :)


Kommentarer
Anonym säger:

Duktig du e:) själv har jag la gått upp dom kilona;)

Puss

2012-05-02 | 21:35:32
Bloggadress: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback