Jaha

Nu har jag lagt mina barn. Linnea fick välling å somna i sin säng. Jimmie gick å la sig å somna på 2 röda. Tur dom e lättsomnade! :P
Sitter ute på framsidan i min ensamhet å njuter! :)

Har fått rensat ur 2 byårer här hemma idag som bara står i vägen. Blir ju att man slänger massa skit både i dom och på dom. Båda står i köket med! Så när dom kommer bort så kommer köket kännas jätte stort! Haha! Kanske man kan få ordning där inne med? Köket alltså...

Har top cats låt i hövvet! Baby doll eller vad den heter! Bra låt, men störande när man bara kan 1 mening ur refrängen!

Grattis Loreen förresten!!!! Ballt att hon vann Eurovision! Äntligen vann Sverige!!! Hoppas dom kör de nästa år i Gbg! Tror inte jag kommer gå, utan de e ju bara en kul grej!

Längtar lite till september tror jag de va. Då ska vi ju se Lena ph!!! Balle ballt!!

Hade velat se mustasch i fredags men visste inte att dom spela för ens mitt på dagen, samma dag. Å då hade man ju massa annat planerat... Ta de nästa år helt enkelt! (sa jag förra året med haha) tredje gången gillt nästa år då! Haha!

Va inne hos Linnea nu. Hörde att de bröta å hade sig där inne. Då står hon å dammsuger med sin lekdammsugare! Haha... Å den e i full gång (låter en massa) unge! :)

Funderade på om man skulle ta en promenix nu men vågar inte lämna Linnea med Jimmie när han sover. Han skulle inte ens vakna om ett billarm börja tjuta i sovrummet... Haha -å jag överdriver inte...

Ska på bröllop i september med!!! Så jävla skoj!!! Så fint med bröllop. Hade aldrig velat göra de, men går gärna på de! Hehe... Längtarrr!!!!

Köpte ett nytt sköljmedel sist jag handla å de luktar verkligen gött!!! Håller på å torktumlar de nu så de luktar fräscht! Haha.. Ush pensionär varning på de väll??

Idag e de näst sista desperata oxå! Spännande!!!!! Ändå gött att de slutar snart ändå. Börjar ju änna tröttna på de. Man får helt enkelt börja titta om från början om man saknar de för Mycke :)

Längtar till SOA kommer tillbaka med! Vill ju se mer avsnitt på den serien!!! Skulle typ komma efter sommaren tror jag!

Ne nu fryser jag så nu vill jag gå in å kolla på tv! Herrå!!

Hör av er om ni e intresserade av nån av möblerna!!!
Malm byrå 200kr
Den andra gratis!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/2187364/images/2012/pic_204579681.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/2187364/images/2012/pic_204579694.jpg" class="image">


Kommentarer
Emelie säger:

Hahah. Linnea är grym! :D

2012-05-29 | 23:52:06
Bloggadress: http://slemsemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback