Nervös

Ja idag e de extra pirrigt i magen!!! :D
Bra att man slutar om 1 tim o 45 min!

Har rast en stund till nu och sen e de jobb igen!

Igår hade jag den bästa dagen på länge! Tillbringa den så klart med Jessica. Åkte till backa plan och kolla i affärer. Hitta massa fint till Linnea på kappahl. Dom hade så Mycke fint så jag kunde handlat för flera tusen, om jag haft de... Men nu har jag inte de så de fick bli ett par byxor och 2 t-shirtar och trosor ett 4pack.

Sen kolla vi i andra affärer med och kunde till och med äta lunch utan att vara stressad, arg, irriterad på någon! :D underbart! Haha... Ja sånna dagar får man inte allt för många nu för tiden!

Linnea var med Jimmie på havet. Dom åkte båt med Molle å theo å lilla Viktor va med oxå! Ingen fisk denna gång, men till sommaren kanske de blir några makrillar iaf? Linnea hade tydligen tyckt de va ap-skoj och sen somnat i jimmies knä... Snutt!

Men nu blir de mer jobb! Slutar om 1,30! Hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback