Prutt

Sitter å har ätit lunch som vanligt... Idag har dagen rullat på bra, kan man säga!! Fick varor från servera så har knappt hunnit göra nått annat än å packa upp! Hehe... Jag gillar när de e Mycke å göra. Behöver inte vara stressigt, men de får ju vara så dagen rullar på!

Detta jobb e ju inte stressigt. De e mer press på en tycker jag. Kanske för att jag e relativt ny på de jag gör?

Idag ska vi fira student hos min kusin. Hennes dotter tar studenten! Som hon skrev på fb att de va första studenten av 5! Haha... Jag ska la inte skratta, jag kommer la förhoppningsvis få fixa studentfirande för Linnea med å kanske nån mer onge om vi får de nån gång? De vet man ju aldrig! :)
Men lät så skoj när man läste de... Kan tänka mig att de e mycket å fixa för föräldrarna! Vet en mamma som fick munsår av så mycket stress när hennes dotter tog studenten! Haha...

Jaja... Så e de! Inget studenten märker av iaf! Inte vad jag kommer ihåg att jag gjorde iaf! Enda va ju vilken bil man skulle åka från skolan som va "problemet" hehe...

Blev INTE av med byråerna igår.... :( hon ska ha dom ännu , men skulle hämta bättre bärhjälp nån dag. Jag kunde inte idag eftersom vi inte e hemma så i helgen hoppas jag!!!
Bara jag blir av med dom så jag kan fixa köket!!!

På tal om kök, har odlat gurka för ett tagsedan å dom växer å växer!!! Skit kul! Ingen gurka ännu, men de kommer la hoppas jag!! :) odlar jordgubbar å lite annat med :) mys!

Ne jobb igen!!
Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback