Söndag!

När de e söndag och gött väder och man börjar tänka på att man ska jobba i mon så längtar man ÄNNU mer till semestern! Va i solen, bada, grilla, hitta på saker. Ha de allmänt bra! :)

Linnea somna kl18.11 idag.... Får se när hon vaknar i mon... Åkte från mamma då för man skulle hinna hem å ge välling tänkte jag. Men hon somna innan vi ens kom till tjuvkil... E rädd att hon ska vakna 4 i mon bitti, vill inte de! E bara till att hålla tummarna... :/

Igår va vi på ett ställe med massa hoppborgar. Skit skoj tyckte barnen! Hade med oss Jennifer ally och Sofie. Och Jessica familjen då :) fick tagit massa fina bilder (och många dåliga.. Haha ) inte lätt att få fina kort när dom inte e stilla! Så klart...

Ikväll gottade jag o Jimmie oss med räkmacka med aioli. De satt fint!
Ush vad jag inte vill väga mig på tisdag... Haha... Men har inte ätit en enda kaka idag, även om de funnits. Och igår käkade jag varken chips eller godis när de fans... Så på de sättet e jag duktig! Men promenaderna blir lätt att man inte hinner med... Jaja... Bara att ta nya tag, helt enkelt!

Idag vaknade jag 8.30 och vaknade först av alla! Härlig sovmorgon! Då blir man pigg och glad av bara de! :)

Ne nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen o kolla tv...!
Ska lägga in lite bilder me tänkte jag, se om de går! :)
Ha de bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback