Underbara helg!

Vill inte att den ska ta sluuuut!!!! Längtar till semestern nu så jag tror jag dööör! Grilla å götta sig varje dag å vädret är bäst! :D

Har vart på Ikea idag! Så nu har vi möbler på balkongen. Jag å Linnea invigde dom med lunch där. Jimmie hade åkt till Lycke för å fixa v70 så vi fick göra de själva. Sen när Jimmie kom hem tog vi en promenad till city gris. Köpte blommor till en ampel som jag plantera ikväll. As najs! Haha...

Åkte även å grilla vid fästningen med Jessica å Molle å barnen. Så mysigt! Även Matias å Mikaela kom förbi en stund. Blir så sugen på hund när jag ser Maggie... Precis den rasen jag vill ha!

Nu sover Jimmie iaf... Snarkar jävel... :/

Ska me sova nu! Så skriver mer i mon! Go natt

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/2187364/images/2012/pic_204336725.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/2187364/images/2012/pic_204336768.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback