Varning: tråk-inlägg

Blääääää vad jag hatar denna dag! Vet inte varför, men känner mig helt nere. Stressad å har ont i bröstet och magen blir svettig. E så mycke nu... :( å mer blir de!

Blandar ihop dagarna å kommer inte ihåg nått... En riktigt BLÄ-dag...!

Ush...

Trött e jag oxå... Ingen nyhet, jag vet! Hehe...

Blir så frustrerad! Så mycke jag vill skriva men som jag inte kan. Vill inte att vilka som helst ska veta allt om mig eftersom jag inte har nån aning vilka alla e som läser... ?
Har slängt i mig lunchen nu å sitter å suger på vattnet jag har kvar i flaskan... Godis hade ju inte vart fel! Har inte ätit godis/kakor mm sen jag vet inte när.. 1 mån kanske? Eller 3 veckor e de nog iaf?

Ne nu blev detta ett väldigt tråkigt inlägg! Men jag e tråkig idag... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback