Bajsdag?

Känner mig inte helt 100 idag... E nog för jag fick sån dålig start i morse... E lättirriterad oxå. Mer än vanligt alltså! :P

Går å tänker på den j*vla garderoben som inte fick plats.... Suck... Allt bökandes å svettandes och lyftandes för ingenting... Måste göra om de ist... :(

När jag ska göra nånting så vill jag att de ska va klart igår, ungefär... Samma när jag tatuerar mig så vill jag inte att de ska ta en timma utan Max 10 min! Haha.... Så sovrummet ville jag, och trodde jag, att de skulle vara klart igår nu då!
Men men...! Inget att tjöta om nu! Nu e de så här, och de kunde vart värre! :)

Så idag e de torsdag ja. Eller; Dagen-före-fredag, som jag tycker den ska heta! Haha... Hitta ett gott recept på en chokladkaka man kanske skulle testa å baka i helgen? Vågar man de? Hehe... Risk att man äter upp den då eller?

Linnea fick med sig bullar till DM igår som hon bjöd på. Skrev jag de?
De va väldigt uppskattat iaf! :) å Linnea hade gått runt stolt och delat med sig :)

Nu e de dags för mera jobb ser jag!

Lägger upp en bild på min skadade hand som jag hände igår... Bara för ni ska tycka extra synd om mig nu när jag mår si så där.. Haha... Körde en vanlig matkniv i sidan av tummen... De va inte så skönt kan jag lova!

Hej så länge!


Kommentarer
Anonym säger:

Men ursch fina, lägg inte upp sånna skräckbilder, det va faktiskt haloween igår;)

2012-11-01 | 16:44:00
Bloggadress: http://Lillanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback