Can you feel it?

Att de e fredag alltså? Kan ni känna de? Haha... Jag kan. Börja ju redan ladda igår kväll! Haha...

Hämtade garderoben igår! Hon som sålde den va hur snäll som helst! När vi stanna bilen på deras uppfart så blev Linnea så klart kissenödig. Å vi behövde inte ens fråga utan vi fick låna deras toa. Sen hjälpte hon till att bära garderoben och Linnea fick en reflexväst som hennes barn växt ur. (hon blev hur glad som helst och skulle ha på sig den med en gång! Haha)

Så i mon får vi möblera om i sovrummet igen så den nya garderoben kommer in, och den "gamla" (som var för stor) åker ut! Himla vel, men kommer bli kanon bra när de e klart!!

Ikväll ska vi på kalas. Hade helt glömt de Igår när jag satt här å skrev. Jimmie påminde mig på kvällen :)
De e Lasse som fyller år. Jimmies mosters gubbe. Hänger ni med? Hehe...

Missar dock doobidoo igen men de gör faktiskt inget :)

Kakan jag skulle baka får jag la ta på söndag då. För i mon hinner jag inte heller. Idag innan kalaset ska jag träna och sen hem och äta lite och sen försöka tvätta så mycket som möjligt! Väller över tvättkorgen nu... Tråkigt! Kanske inte måste baka kakan heller! Men ändå... E ju så gott och roligt! ;)

Idag lämna Jimmie Linnea igen. Å jag fick sova till kl 6 iaf! :) då small Linnea upp våran sovrumsdörr i sängen och jag trodde jag skulle skita ner mig! Kröp hon upp och la sig bredvid mig tills min kl ringde kvart över. Mysigt! :) inte att den ringe, utan mer att Linnea la sig jämte... Haha...

Ne nu e de snart helg! :) 1,5 timma lite drygt kvar så har jag helg! Love it!
E så lite barn här på förskolan på fredagar med (eller mindre än alla andra dagar rättare sagt) så man kommer in i fredags-känslan lättare och allt går fort och lätt! Haha!

Bilden e från igår när Jimmie lasta över mat på sin tallrik. De ser ut som en assiett, men den e stor tallriken. Man ser en kastrull i bakgrunden ... Fattar inte vart han gör av allt?!? Äter å äter å e smal som en sticka. En annan räcker att man tänker på mat så går man upp 5 kg.... Fusk!

Ne nu ska jag jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback