Fredag kväll :)

Tacosen e nere i magen och jag e mätt å nöjd :) ätit alldeles för mycket, vilket de gärna blir när man ätet tacos... MEN jag har tränat idag så jag kan unna mig de!

Va jätte mycke folk på gymmet nu i em/kväll! Va helt chockad! Haha... Antagligen då alla tränar! :P annars e de ju inte så Mycke folk där. Eller så kanske de va så bara idag?

Satte på lite julmusik förut. (längtar som bara den tills granen ska kläs och adventsljusstakar ska upp och alla tomtar och julgardiner ska me upp!!!)
1advent åker de mesta upp. Inte allt. Men mycke. Ska till Ullared å köpa julklappar i december och lite andra julgrejer me kanske? ;)

Å snart blir de pepparkaksbak och lussebullar!
Nästa helg öppnar jul på Liseberg!

Va ju på 2,5-års kontroll idag och jag måste skryta. Linnea va så duktig och Bvc-sköterskan berömde henne hela tiden med pratet och att hon kunde färger. Skillnad på stor och liten och måla och bra fantasi! :)
Jag e stolt mamma!!!

Nu blir de mys med Linnea innan hon ska sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback