Fredagsfeeling

Har lite fredags känsla... Kanske för att jag inte ska jobba i mon, men ändå. Känns fel! Haha... De e ju bara onsdag!

I morse när jag kom till jobbet stod de en vikarie i köket och skulle jobba. Vi va lika förvånade båda två över att se varandra! Haha... Men de va Bemaningen som hade tatt fel dag. Va i mon hon skulle börja. Så hon fick åka. Stackarn! Upp tidigt och iväg... Men hon såg glad ut ändå när hon gick!

Dagen har vart lugn annars. Skönt de med ibland!

Igår va vi hos frissan ja! Linnea va glad hela tiden och satt still och skötte sig jätte bra! (ja, jag är förvånad) haha... Även när jag klippte mig gick de bra. Satt i mitt knä några gånger och kolla vad Fedesia gjorde med mig! :P

Idag skulle vi vart ut till Lycke och bytt däck men Jimmie får åka själv. Smsade nämligen en till mig igår som var intresserad av garderoberna jag lagt ut! Hoppas hoppas hon vill ha dom!!! (så man blir av med dom och fram med annat bröte, nämligen julsakerna!) hihi!
Kanske jag hinner göra de innan operationen?!
Ne men hade vart gött å bli av med dom för dom tar ju plats å vi har ont om just plats redan.

Ska köpa sån där duschtvål mm som jag ska duscha mig med innan operationen idag. Se hur de går när jag inte ens kan uttala de. Men dom vet la vad jag menar! :)
Har med mig lappen i värsta fall så kan jag peka! :P

Ne nu ska jag jobba strax igen! Sista gången på minst 2 veckor... Känns konstigt! :S haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback