Go kväll!

Hanna å Netten har precis gått så nu ligger jag här och undrar vad jag ska hitta på... Haha... Försökte gå på toa förut men de va inte de lättaste med mitt ben... Fått värktabletter nu med så hoppas dom "slår" in snart...

Annars har operationen gått bra! Värst va innan. När
Man visste att de bara va 30 min kvar. Å nu e de bara 10 mon kvar. Ush. .. Då kom tårarna och jag börja skaka för jag va så nervös. Men väl där inne fick jag lugnande och då blev de genast bättre.

Kom till uppvaket strax efter 2 å då va jag klarvaken men hade fortfarande bedövning kvar i benen som skulle släppa. Fick ligga där och stirra i taket tills klockan va strax innan fyra? Kanske halv fyra? Kommer inte ihåg...
Å då stod Hanna å vänta på mig! Fatta att jag blev glad!

Å sen kom Netten med :) bästa systrarna har jag. Tråkigt när dom skulle gå men e jätte glad för den tiden dom vart här!

Hoppas på att få åka hem i mon. Dom trodde de iaf. Men får inte röra benet
Kryckor får jag med som jag kan använda till toan. Annars får jag Inge röra mig.

Nu ska jag spela angry birds som jag ladda ner förut! Hihi!

Hörs senare!
(lite julfint e de här med :) )

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/2187364/images/2012/pic_50b8fbdfddf2b33f8100179d.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback