Härlig dag! NOT!

Har sån h-vetes dag idag så jag vill bara hem å krypa under täcket...

Börja i morse då jag hade lite bråttom till jobbet. Tar matlådan i en påse och hoppar upp på cykeln. Jimmie skulle lämna Linnea senare så jag kunde cykla skälv raka vägen till jobbet! :) när jag kommer ner till östra porten känner jag att cykeln glider väldigt mycke och håller på att ramla men klarar mig -i ungefär 2 sek för sen välter cyckeln och jag med den.... Va ju snorhalt på backen så jag glider en bit på ena knät och händerna.... Tänkte väll inte jag på när jag va stressad i morse!

Leder cykeln tillbaka upp för backen och tar bilen ist. Upptäcker att då matlådan läcker i påsen!! Förbannat!!!!
Lax och pasta... Luktar inte jätte gott... Men stressad och irriterad går jag till bilen och får inte in nyckeln i låset!!! De va is på hela bilen... Står å knycklar och bender o har mig tillslut får jag i nyckeln men går inte att vri om! #%=¥<>#*+^$>•£_$£+^£•=*$ -lät de från min mun...

Upp till lägenheten för att leta sån låssmörj. Hittar inte den så får bli en tändare! Kommer till bilen och står och eldar på nyckeln och sätter i den i låset och håller på så här i 5min kanske?
Om de va kallt? Nej, jag frös inte! Va så stressad och arg att jag var mer svettig isf!

Men tillslut kommer jag in i bilen och kan starta den. Gör en försök med att skrapa rutorna men de va ren is på... Så jag tog spolarvätska och fick bort de mesta! :)

Sen har de bara vart fel på jobbet och mitt knä värker...
DÄRFÖR hade de vart gott att lägga sig i sängen och bara va...

Ska träna sen så hoppas på att humöret svänger! :)

Käka matlådan förut och fick slänga halva... Tror den va dålig. Smaka och lukta fränt! Så hungrig e jag med... (så nu ska jag inte klaga mer!) haha! :P

Om man ska se de positivt nu då så kan ju denna dagen bara bli bättre! (hoppas jag)

Nu blir de jobb!


Kommentarer
Anonym säger:

stackare:(( jag ramlade nästan utanför bilen förut, äna kjag tänkte va typ AJ och hoppas ingen såg mig;) hahaha

2012-11-07 | 12:46:52
Bloggadress: http://lillanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback