Hej bloggen!

Jag har tråkigt... Linnea åkte med Hanna till Lycke och jag tänkte passa på att vila lite och de gjorde jag i 20 min sen va de tråkigt. Haha...

Va inne på backa plan förut med Hanna och Linnea. Kul att gå i affärer när Linnea sover! (hon somna på vägen in dit) hitta en butik med outlet-grejer. Love it! Så jag fynda lite :) även Hanna. Jag köpte ljusstakar till hallen bland annat. (kort här nedanför)
Sen blev de lunch och jag tog grillbuffe. Som inte va grillbuffe... Haha.. Tacofärs, köttbullar i tomatsås, fläskkotlett (som inte va grillad) lax från ugn men sen va de kycklingvingar och nått mer som va grillat tror ja. Men jag blev mätt iaf! Haha! Å tacos e aldrig fel! :)

Linnea fick en hamburgetallrik, barn-size! Hehe... Jätte söt :)
Sen fick hon åka sån där barngrej som alltid står utanför affärer. Snälla moster Hanna bjöd på de!

Å nu vet jag inte vad man ska hitta på! Ska iof handla sen. På
Maxi. Så jag inte träffar på sura gubbar! Haha...

Hitta även presenter till Viktor och Theo som fyller år nu i december! Skönt att ha de klart å slippa leta i sista sekund. Julklappar får de bli att handla i Ullared... Hehe...

Har dom flesta julklappar "klara". Vet vad jag ska köpa, har bara inte köpt de än :)

Beställa kort på Linnea med ju kom jag på nu! Kan jag göra nu ju!

Måste dra! Hörs senare!
I mon e de måndag! Ny vecka! Nya tag! (bläääää) Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback