Mätt å så

Får se hur de går när jag ska ladda upp detta inlägg. Internet försvinner för mig lite då och då... Skit störande!

Har precis ätit lunch. Köpte en sån där fryst maträtt igår när jag va på maxi som jag åt idag. Helt ok faktiskt. (men min mat e goare! Haha)

Lönen landa fint på kontot idag med! Idag e jag rik! Ikväll mindre rik... Ska lägga in räkningarna innan jag opereras tänkte jag ifall jag blir kvar på sjukhuset.
Och så e de skönt att de e gjort! :P

Panik på jobbet denna vecka känner jag! Allt som ska fixas för vikarien som ska jobba här ist för mig. Papper som ska ordnas innan, beställningar mm! men har bara en grej kvar som jag får fixa i mon. Sen e de nog klart :)
Puh! Haha....

Vad händer idag då? Hoppas på att någon vill ha garderoberna snart. Helst igår... Så kan jag börja pyssla! :P

Ne nu ska jag ringa lite samtal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback