Ny dag! Nya tag!

Igår slutade dagen med en pizza hemma hos Hanna...
Hade ångest i morse å tänkte VARFÖÖÖÖÖR???? Men sen tänkte jag; men nu e de som de e! De e en ny dag och de e bara till att ta ny tag! Gjort är gjort!

Så idag blir de inget gottigott. Ska svettas extra mycket (om de går?) på gymmet idag! Benen, nej vänta, hela kroppen ska skaka när jag går där ifrån av utmattning!!

Ja igår va ingen rolig dag. Åt och åt och åt och va sötsugen hela tiden. Clementin hjälpte inte heller. Inte nån frukt. Kommer bli jobbigt på tisdag, när jag väger mig. Men de e la bara att gilla läget! Cyklade iaf till jobbet idag! :)

Längtar till Ullared idag med. Gör jag så gott som varje dag, men ändå! Haha
Synd att de inte va helt gratis att handla där! Jag hade nog kunnat flytta dit om de va så... Men då får min familj och vänner hänga på. Vill inte bo där utan dom! Haha... (mest för barnvaktandes skull!) haha! Ne då.....

De e inte långt kvar till jul nu. Tills man ska pynta osv :) första advent packar jag upp de mesta! När pyntar ni?

Nu ska jag jobba!
Baj baj!


Kommentarer
Anonym säger:

Jag flyttar mer än gärna med å lämna all skit kvar här hemma..

2012-11-19 | 20:38:53
Bloggadress: http://Lillanyberg.blogg.se
jeanette säger:

pyntet kommer upp i stugan nu till helgen eftersom vi inte kommer ut under veckan. Hemma i stan väntar vi till sist (dagen innan första advent)

2012-11-19 | 22:04:17
jeanette säger:

sen åker de ner dagen efter nyårsdagen

2012-11-19 | 22:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback