Söndag

Blir så trött på mig själv. Tvättade mina träningskläder igår och sen åkte vi till Lycke. När vi kom hem stängde jag av tvättmaskinen som va klar och tänkte: Vad va de jag tvätta där i? Jaja... Tar de i mon...
Å idag kom jag på att de va ju mina träningskläder! Ska träna om 1 timma hade jag tänkt så får väll se om de torkar i torktumlarn.. Blir trött på mig själv. Varför slängde jag inte in de i torktumlarn igår?!?? Hade de vart torrt så kunde jag åkt nu! Well Well... Man lär sig av sina misstag heter de ju...

Igår va vi på hoppis&skuttis med Jessica och Theo. Linnea tyckte de va lite roligare igår än förra lördagen. Vet inte om de va för att Theo va med eller om de va för att de va andra gången å hon kände igen sig mer?
Kanske får gå nästa lördag med så får vi se vad hon tycker då? :)

Sen åkte vi hem till Lycke och fira Alexander som fyllt år. Massa Goa kakor och tårta mm...! Fast jag tog bara 2 bullar...

Just nu tittar vi på "Du e inte klok Madicken". Mys! :)
Hitta Linnea i köket förut när hon "laga mat". Öppnat burken med välling och hällt ut hälften i en form på bänken och lite på golvet.... Härligt...

Nu ska jag känna om kläderna e torra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback