Sover dåligt

I natt har jag haft ett sågverk bredvid mig i sängen. Helvete vad Jimmie har snarkat!!! När de va en timma kvar tills kl skulle ringa la jag mig i soffan... Den timman va go.

Igentligen e de inte jimmies fel att jag inte kan sova utan de har vart så sen i fredags. Vaknar somnar drömmer vaknar somnar vaknar osv... E så nervös för fredag... Fast nu e jag inte lika nervös som jag vart. Men pirrar ändå i magen. Tänkte jag skulle julpyntet innan jag åker in med. Ska bara få sålt garderoberna innan så man får någon plats! Får jag inte de så blir de någon gång senare ist...

Jobbigast kommer vara att vara ifrån Linnea. Tycker de e jobbigt att lämna henne några timmar hos någon ibland å nu ska jag va borta från henne från torsdag och kanske hela helgen! Hoppas hon kan komma och hälsa på :P de e oxå jobbigt att inte veta hur ont jag kommer ha. Kommer jag kunna få alls första dagarna eller får jag ens de? Måste ringa å fråga dom lite i em när jag kommit hem...

I morgon kommer lönen. Äntligen. Tänk att pengar kan ta på ens krafter så. När man inte har dom alltså... Men i mon e jag rik igen! Haha...

Nu ska jag snart jobba igen! Hörs senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback