Tisdag

När kommer lönen? E de en vecka kvar eller vad e de? De va de.... Exakt 1 vecka... Den e mer än välkommen! Haha kom iof barnbidrag idag, men de tar ju slut lika fort som de kommer på kontot! Underbart! :P

Måste klippa mig snart med. Luggen hänger i ögonen så får sätta upp den hela tiden! Inte roligt.. Tänkte om man kunde klippa Linnea samtidigt :) Första frisörbesöket :) får la se hur de går.., haha...

I mon ska jag på ljusparty hos Jessicas granne. Ska la inte ha nått men kul å se lite nya ansikten!

Å i mon på morran ska jag till Sahlgrenska igen. E ledig från jobbet. Ush vill inte dit. Eller jo de vill jag. Men kan man inte spola fram tiden lite så de e gjort? Hade vart bra....

Nu låter de som dom börjar bli klara där ute i matsalen! :)
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback