Torsdag

Idag blir de bio. Jag å Jimmie har årsdag så vi ska till bion och bli feta. Man äter alltid massa gött när man e där. Illa... Jag ska försöka att inte göra de. Ta med mig ett äpple, eller banan kanske? Bananen låter mindre när man äter. Om man äter med stängd mun då! Haha...

Känner mig trött idag. E inte riktigt mig själv idag heller... Så ska jag på apt till 16 idag och sen åka och träna tänkte jag. Å SEN blir de bio.

Linnea e hos Hanna så länge :)

Så skönt med fredag i mon. Å på lördag ska jag in till Sahlgrenska å kolla mitt födelsemärke... Ush... Hatar Sahlgrenska. Hittar aldrig där känns de som. Men de löser väll sig!

Ne nu orkar jag inte skriva mer...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback