Dagen före fredag :)

Fast jag fick för mig att de va fredag när jag va på jobbet i morse... Haha... (inte alls besviken när jag kom på att de va torsdag....) men men! De kunde ju vart tisdag med.

Mera snorig e jag nu med.... Vill bli bra nån gång! Känner stress över att jag inte kan träna... Blir irriterad på mig själv... Halsen börjar bli bättre. Börjar få tillbaka min vanliga röst utan att låta som om jag e i målbrottet... Haha.

Å ingen hade nån bra kur heller... Får helt enkelt vänta ut den j*vla förkylningen...

Idag ska vi köpa skor. Jag å Linnea iaf. Å handla mat. Börjar tryta där hemma på den fronten nu...

Ne nu ska jag snart jobba igen så vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback