Gråter så här på kvällskvisten!

Ja fy fan... Har sett på dom 2 senaste SOA- avsnitten och jag har bölat utav bara den!! En som dog i serien som inte fick dö!!! :( (sjukt hur man fastnar i en serie där man "lär känna" karaktärerna så bra) böla som aldrig förr! Haha...

Lämnade Linnea hos DM som vanligt i morse och vid 20 över 8 ringde hon och sa att jag får hämta Linnea för hon mår inte bra.. Suck... Åkte å hämta henne och sen hem. Så vi har haft mysdag ist :)
De roliga e att jag tycker inte hon e sjuk. Visst hon hostar lite och är rosslig i halsen, men hon leker som vanligt och är sitt glada/trotsiga jag. Jaja... Lika bra å va hemma i mon med...!

Jag började änna få ont i halsen i eftermiddags. Illa! Jag vill inte bli sjuk! Fast de vill man aldrig! Hehe...

I mon e de kanelbullens dag! Ska ni äta bullar då eller? Tänkte om man skulle baka lite? Orkar man? Ja just de! Ska tapetsera i mon! Tapeten har kommit!!! Orkar inte baka på de med tror jag... Men vi får se! Dagen e ju lång! Hihi!

Nu ska jag sova iaf! Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback