Hej sovmorgon!

Idag kom Linnea in till mig vid 5 (eller s den halv 5?) jaja... Skittidigt iaf! Men vi lyckades somna om till kvart över 8! Hur gött va inte de då!?? Jag e lycklig.... Haha....

Idag e vi lediga med, som ni förstår! :)
Ska storhandla och sen baka bullar tänkte jag. Eller sånna äppleknyten som jag pratade om för 100 år sedan att jag skulle göra! :P
Vi får se hur pigg man e på de sen...

Igår hämtade vi garderoberna. Hon ringde 10 min innan vi var framme och fråga om vi kom för de va många som hade hört av sig och ville köpa!
-"men du var tidigt ute" :) sa hon. Jag skickade ju sms 06.20 på morran, så fort jag läst annonsen! Haha... Gäller å va först!!!!! :D

Men när vi väl va där fick vi inte in garderoberna i bilen (Jimmie hade lånat en av jobbet) så vi åkte hem med den ena garderoben och dörrarna och hyllplanen. Och sen tillbaka för å hämta den sista garderoben..... Haha... (en väg tog 30 min, drygt.) jag va riktigt trött när vi åkte hem sista gången...
Men! Nu e dom hemma! :) kommer bli najs!

Nu blir de maxi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback