Måndag

Äntligen måndag! Eller vad säger ni? :) haha... Ne hade jag fått välja hade de vart helg så klart... Men ibland behöver man komma hemifrån....

Sen med lunchen idag så de blir ett kort inlägg. Hinner inte mera.

Ska åka å träna sedan efter jobbet. Första gången på 2 veckor... Usch... Får la se hur de går! :) ta i som bara den å hoppas på att halsen inte blir värre. Har ont varje morgon men sen går de över å sen hostar jag en del... Men e säkert bara en vanlig förkylning!

I natt kom Linnea in till mig 03.50. Jag gick in å la henne igen och 04.20 kom hon in igen å sa att hon vill inte sova mera. Så hon fick ligga bredvid mig (på mig) och då somna hon tillslut kanske vid 05.00? Och kvart över ringde klockan.... Suck... Men e inte så farligt trött ändå. Inte ännu! Men jag somna ju tidigt igår så kanske e därför? :)

Händer i veckan då? Ska försöka få köpt garderober till sovrummet e de la tänkt... Så jäkla dyrt bara... :( har letat på blocket i hundra år känns de som å antingen så e dom sålda eller så svarar dom inte :/

Ne! Nu blir de mer jobb !
Tjoooo!

(baka bullar igår! Smaskens!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback