Tät och huvudvärk

Men annars e allt bra! Haha... E på jobbet och morgonen har vart stressig och jobbig... Sen till dm och sen när jag kom till jobbet, precis parkerat och stängt av bilen så kommer jag på att min telefon e kvar hemma! Tänker inte jobba utan telefonen... Så tillbaka för att hämta den, snabbt och lätt! Bor ju nära jobbet.

Tillbaka till jobbet och då kommer tåget... Vänta på de och kl närmade sig 10 över 7.... Suck. Framme på jobbet och in och byta om och börja röja... Och huvudvärk på detta... Lovley!!

Skönt att de e lugnt nu på jobbet.
Funderar på om man ska baka nått ikväll? Kul med att baka nått bröd kanske? :) vi får se hur trött jag blir!

Dobidoo ikväll med! :) jäj!
Ska hem å titta på min fina tapet sen med... Haha... Ska upp en hylla med på vägen sen e de än klar! Och bordet ska jag måla någon dag med... Men de får vi ta en annan dag.

Händer i helgen då? Jimmie fyller år på söndag. Hans mamma kanske ska komma å fira. Vet inte helt hundra ännu... Annars e de la inte Mycke på g... Skönt de med ibland!

Nu ska jag göra annat!
Hörs sen!


Kommentarer
jeanette säger:

Läckert!!!!! Vad du är duktig

2012-10-05 | 19:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback