Tisdag den 16/10

Jessica: Appen heter PowerCam :)
Men tror du har den redan?

Hej alla!
Tisdag idag och jag har precis tjockat i mig lunchen. Kyckling och ris a'la mamma! Va där ute igår och hämta Linnea och då fick vi middag :) och en lunchlåda hem... Perfekt!

Vi e inne på jul-matsedeln nu här på jobbet. Alltså den där de står god jul på, längst ner :D veckorna börjar trappa ner!
Har ju tänkt att Linnea ska lämna napparna till tomten i år med. (å jag har redan ångest över hur de kommer bli att lägga henne första natten) tror iof inte att de e så jätte svårt. Gäller å vara bestämma bara! De e nog de som kommer vara svårast. Tror inte de e omöjligt för henne att somna utan napp.
Ush.... Jaja... Hon kan ju inte ha napp för alltid!
(hon lär ju hata tomten efter de! Haha!)

Vad ska hon få av tomten då? Har ingen aning om vad hon kan önska sig ist... Jätte svårt. Och alla andra man ska köpa till med! Eller ja, syskonbarnen... Svårt!

Tur man ska till Ullared så man kan få idéer där! Iaf till några av barnen!

Skulle regna hela dagen idag men nu e de änna uppehåll! De gillas! :D kanske man kan gå ut en sväng efter jobbet med Linnea.

Ne nu ska jag planera julklappar tänkte jag! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback