Tjeeeenare mannen!

E de verkligen så att Jonny Depp e död? Att han dog i en bilkrasch? Läste de på fb precis att nån hade gillat den sidan. Känns som man hade hört de på nyheterna isf väll?? Tänkte om de e nån som e "rolig" och bara säger att han e död.

Sånt härligt väder idag va!! Funderade förut om jag å Linnea skulle ut och gå, och vart mm, efter jobbet men så kom jag på att de e apt efter jobbet :(
Inte för att de e tråkigt, men att de va tråkigt att inte få vara ute.. Hehe... Men får ta de efteråt om man orkar. Skulle behöva köpa fodrade stövlar till Linnea med. Åka till affären idag? Jag behöver med vinterskor. Har mina... Va heter dom? Converse, fast inga riktiga då... Hehe...

Ne om man skulle ta å kolla på skor i helgen? Skulle behöva jacka med. Men får nog ta en titt i garderoben först om de inte ligger nått där...

Ne jobba å sen mera jobb! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback