Frajdägg

FÖR NU SÅ E DE FREEEDAG!

Å regnet bara öser ner! Å jag cyklar idag.... Kul... Hoppas de blir uppehåll vid halv 2... Linnea e i lokalen med alla dm idag så de blir ingen omväg hem iaf!
(de ligger ju i Björkås)

Idag blir de äntligen tacos till middag! Handla lite efter jobbet bara så man har allt... Mums!!

Jag va hos tandläkaren igår. Skrev aldrig de va? Har haft räls så har kvar trådar innan för tänderna, fast-limmat så att tänderna inte ska gå tillbaka. Ja ni fattar va?
Iaf så den övre satt lite löst (limmet va borta) så ringde igår på fm till tandl å fråga om de gjorde nått eller om man kunde fixa de snabbt, och hur Mycke de isf skulle kosta. Hon kunde ta emot mig på min lunchrast och skicka faktura för deras kortautomater funka ändå inte. Men pris visste hon inte riktigt så vågade inte säga nått.

Åkte dit och tandläkaren limma nytt lim och allt som allt tog kanske 10 min och jag låg och tänkte va detta kan kosta. 8-900 e ju as dyrt. Tänk om de kostar så Mycke?!?! Ne, kan de ju inte... 500kr kanske? Ja de låter rimligt. 500 spänn för detta!! Fy tusan vad mycke pengar... Jaja, vad ska jag göra?! Måste fixa de ju.

Så när allt va klart säger han att eftersom de va första gången de lossnat för mig så bjuder han på detta. Men nästa gång får jag betala. Detta hade gått på 1300kr annars. 1300?!!!!!!
De e för jäääävla dyrt!!! Jag tyckte 900 va alldeles för mycke..
De va tandläkare man skulle blivit...

Fattar inte hur dom kan ta så mycket?

Fast jag tacka så mycke för att jag slapp betala och sprang där ifrån innan han skulle ångra sig... Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback