Go kwäll!

Hej i stugorna!

Blev ingen köttfärspaj eller lasagne. Skulle hem till en i tunge (mitt emot Preem) efter jag hämtat Linnea å köpa kläder till henne. Va en som sålde en tunika, jeans och en "mys dress" (byxor och en tröja med dragkedja fram) allt för 40 kr! :)

När vi kom hem igen så va klockan så Mycke och Linnea så hungrig så blev snabbmakaroner och köttbullar. Till henne å Jimmie. Jag käka annat...

Sen iväg och träna med Hanna. E helt slut i kroppen nu... Hade kunnat sova nu faktiskt men Linnea sover inte ännu så då kan jag inte sova...
Försökte lägga henne men hon "vill inte sova mer" som hon säger.... :/

Ska ta hand om mitt yrväder så jag själv kan sova någon gång... :)
Hörs i mon!
Å i mon ska jag klippa mig!!! Jäj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback