Halloj söndag!

då va de måndag snart igen... Veckorna går fort, men helgerna går så jäääkla mycke fortare! Tyvärr!

Skulle komma en tjej och köpa mina kuddar jag har i soffan idag men jag visste inte vilken tid. Hon sa ingen.

Började plocka i ordning här hemma så smått och kände att jag vill inte sitta hemma hela dagen och vänta på att hon kanske skulle komma. (man vet ju aldrig om hon skulle ångra sig) så åkte och lämnade Linnea hos mamma och drog till 24/7 och träna 1 timma. Helt ensam i lokalen. Riktigt skoj va de!! Svettades som en gnu. :) lyssnade på musik i öronen så man blev riktigt taggad!

Sen hem å äta och duscha å sen ut till Lycke igen. Netten Jennifer å Jesper va där med ! Roligt att träffa dom.

Åkte sen hem å börja med middagen. Har inte hört nått från hon som skulle komma så jag skrev på fb och fråga om hon ångrat sig. Men hon hade inte hunnit med idag så hon skulle komma ikväll :) hoppas hon gör de med. Skönt å bli av med grejerna man säljer.

Just nu ligger Linnea i mitt knä och kollar på Emil. Vi har matkoma... Haha...
Hoppas ni andra haft en bra helg!
Hörs i mon eller senare. Man vet aldrig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback