Halloj!!

Snart e lördagen slut... :/ inte bra! Bäst att passa på att njuta så Mycke som möjligt nu! När de e helg alltså... :)

E ute i Lycke nu och har precis ätit mat. Jag dog efter den middagen... Va som om nån slog till mig och jag vill bara lägga mig ner å blunda en stund... Haha.. Har målat kökssoffan nu med! Ska målas en gång till sen e den klaaaar!!! Å så jäkla najs blir de!

Träna i morse med. Va helt själv inne på gymmet! Skönt de å slippa tänka på hur man låter när man joggar och försöker hitta luft nånstans! Haha...

Å sen kom Ellenor med å de gjorde ingenting för då orkade jag hålla på en stund till!

Men har änna vart full rulle hela dagen idag så först nu efter maten som jag vilat så kanske därför de blev som ett slag i anstucket?

Nu ska jag hitta ork en stund till skriver mer sen.

Hade inte nån jätte bra bild på soffan men denna får duga tills jag e klar. (Den ligger på rygg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback