Härlig dag!

Idag har de vart full rulle! Vaknade exakt 7.38 å då började jag tänka på mörbyligans låt som heter just "7.38".
För jävla bra! :)

Sen käka vi frukost och tog på oss kläder och drog till Ikea. Köpte möbeltassar. Heter de så? Sånna man sätter under tex stolen så de inte repar i golvet e de iaf... :)
Köpte även kuddar till dom nya kuddfodralen och en ny bäddmadrass till mig i Jimmie. De behövdes, kan man säga!
Ljus till ljusstaken köpte ja med. Och en digital köksvåg! De va nog allt? Så kul å handla... Haha...

Sen va vi i Kungälv. Va nån barnens dag där och Linnea fick rida på häst och hoppa i hoppborg. Helt överlycklig för att få rida :)
Fick även sett Emil (Emil i lönneberga). Va en liten kille klädd som Emil och blond va han med som sjöng med sin pappa? på gitarr några emillåtar och även pippi! :) Linnea och theo dansa som aldrig förr!

Åkte hem sen och Linnea decka på 5 min...

Nu sover hon igen. Och jag kollar på Heartbreak hotell. Så rolig och bra! :)

Har tänt massa ljus. Även dom på
Ljusstaken :)
Ne nu ska jag kolla på filmen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback