Jäääääj! De e måndag!

Får ju försöka ha lite positiv inställning! Haha...

Idag blir de träning vid 4a. Se om man hinner göra middag innan? Får äta efteråt iaf. Bara ett snabbt mellanmål innan. E så nervös för i mon så får träna jävel i em!!! :)

Maten blev go igår med! Får nog göra sån potatis igen! De va mamma som sett på halv åtta hos mig och tipsa mig. Lätt va de och gott blev de! :) ska lägga in bild på när dom e klara med så ni får se ! Kött och brunsås till de med. Fast jag åt ingen sås. Tog crème fraîche till ist och sallad.

Fick lite sovmorgon idag med. Jimmie börja kl 7 ist för halv 7 så han lämna Linnea :) då kunde jag gå upp 30 min senare! Varenda sekund e viktig på morgonen! Haha...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback