Lycklig!

Fredag! Äntligen! En go-dag!
Vaknar å kollar fb och ser världens finaste inlägg som Jessica taggat mig i! Kan ju inte vakna bättre!!! Hörde att regnet slog mot fönstret, men de gjorde inget! :) upp och gosa med Linnea innan de va dags att göra oss i ordning.

Har sån lycklig känsla i magen! :D vet inte varför men antagligen för att allt känns så bra just nu! Okej, inte allt, men livet känns lite bättre idag än vad de gjorde för 4-5 månader sedan :)

Jag har världens bästa mamma och pappa. Bästaste syskon, svägerska, syskonbarn! Och bästa kompis å hennes gubbe och barn. Bästa onge har jag med!

Ni är kärlek för mig!

Så... Nu har jag fått skrivit av mig lite! Haha... Nu ska jag jobba igen! Skriver mer vid lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback