Måndag

Ush mår inte alls bra.. E seg och har huvudvärk... Känner mig änna hängig... På väg å bli dålig kanske?
Se om jag orkar träna sen... Va änna seg igår med men trodde de va för att jag va så trött. Men kanske va trött för att jag håller på å bli dålig? Äh, vad vet jag...

Lova Linnea i morse att vi skulle se nalle puh ikväll. Hon tittar ju alltid på massa Astrid Lindgren filmer så kanske nått tecknat kan va kul. Får se om jag hittar nått skoj för henne på youtube? Men de får bli ikväll som sagt för solen skiner idag så då får vi gå ut och roa oss lite!

Trodde hon skulle somna igår kväll när jag la henne, men inte... Hon e ju jätte trött, men vill ändå inte sova. Kliar sig i ögonen och säger att hon vill inte sova mer... Så har jag inte hjärta att låta henne stå där inne och gråta så hon får gå med upp en stund. Bara en liten stund. (som jag säger till henne) Så somnar hon ALLTID i mitt knä... Ibland efter 10 min, ibland efter 30 min... Inte bra. Vill att hon ska somna i sin säng...
Men när man säger att de e natti natti och hon börjar ill-tjuta och tårarna bara sprutar ut så kan jag ju inte bara stänga dörren framför henne och säga go natt... Vad ska man göra?!?
Kanske e en fas? Hoppas de isf... Så kanske de går över?

På fredag e de Lena ph som gäller!!!! Ska bli så kul!!! Har ju bara hört bra om showen på radion med. :D

Ne nu ska jag jobba igen så man kan sluta sen :) cyklar idag! Passa på när inte regnet öser ner! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback