"nästan fredag"-dagen

Linnea kom ut från sitt rum igår kväll efter mycket tjatande från mig att de e natten. Alla sover osv. Och satte sig jämte mig i soffan. Jag skulle bara titta en grej på en sida på nätet och sen skulle jag bära in henne igen till sig.
Tog la 5 min och sen stensöv hon i soffan bredvid mig... Haha...

Idag står de klippning på schemat! Pirrigt... Haha... Får se om de blir lugg eller inte... :)

Ska även göra köttfärspaj till middag idag om allt går som "planerat"... De heter ju; De blir aldrig som man tänkt sig. Å de stämmer oftast tycker jag :P

I morgon kväll blir de PH på Liseberg! Weeehoooo!!!! Middag innan och sedan en kväll med hennes show. Kommer bli för jävla roligt!! (förväntningarna är inte alls höga! Hahaha)
Då får Jimmie natta Linnea... Se hur de går!

Sen e de lördag. Då ska jag förhoppningsvis tapetsera! Dom skulle smsa mig när den kommit och jag hoppas de kommer idag eller i mon!

Om inte får vi la hitta på nått annat!

Nu ska jag jobba igen! Eller om en stund... Hörs senare!

Bild: Linnea och hennes docka coka cola :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback