NU funkar de!

Har inte kunnat logga in på blogg.se's app idag! Jätte jobbigt! Men nu tog jag bort appen och ladda hem den igen å då gick de! :)

Idag e de riktigt höstväder! Blåser, regn och löv som flyger hit och dit... I love it!
Jobbigt bara när man cyklar. Motvind e inte så skoj alltså... Men mer träning? Haha...

Träna igår och var inte alls taggad. Men höll på i 45-50 min ändå..! Heja mig!
I mon blir de träning igen. Hoppas jag e piggare isf!
Linnea vägra somna igår. Somna strax innan 10 igår kväll... Kul när man ska upp kl 5....

Igår kväll OCH kvällen innan när man sagt go natt så har hon gått upp och lekt i sitt rum. Å visst, de e ok! -en stund. Men båda kvällarna nu har hon bajat i blöjan, tatt av sig den och sen kladdat lite här och där... :/ man blir ju inte den gladaste på de. Så äckligt. Å Jimmie "klarar inte av bajs" (som han säger) så jag får göra allt! Tack änna... Som om jag tycker de e roligt eller...

Så ikväll hoppas jag hon INTE gör om de. Ska iväg en sväng oxå så de e Jimmie som lägger henne. Ja e la hemma innan 8 men ändå!

Haha! Oj vilket gnäll-inlägg detta blev! Får skylla på att jag e trött :)

Får lägga mig tidigt ikväll! Ska iof se den nya Snövit filmen så får se om man orkar se klart! Annars får man la se den i mon kväll!

Ne nu ska jag snart dra!
Ha de gott så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback