Hösten är här lite granna

I morse va de sviiin kallt ute. Måste få köpt mig en jacka... Den jag hade förra året är 4 storlekar (JÄJ!) för stor nu. Så den vill jag inte ha...

Idag måste jag handla. Har nästan inget kvar hemma. Jag gillar att handla men de e inte kul att betala allt... Å idag kommer de bli dyrt. Men vi måste ju ha mat så jag ska inte stå här å klaga ner er :)

Igår vägde jag mig och hade gått ner 1,6kg förra veckan. De behövde jag för va så deppig igår och trött. Så blev genast lite gladare och motiverad för att köra på en vecka till!

Brände mig på ångan från ugnen förut här på jobbet. Jäääääävlar va ont de gjorde! Syns inget nu, e bara lite lite rött och e bara varmt. Hela undersidan på underarmen... Inte bra!

Linnea ville inte va på dagis i morse när vi skulle lämna henne. Vet inte om hon spelar ledsen eller om hon är ledsen på riktigt ibland... Dom är så listiga även om dom är små! Hehe...

Ne nu blir de till att jobba innan jag ska hämta Lilla L!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback