Idag blir en lång dag

Idag ska jag jobba som alla andra. 7-17. Eller de e kanske lite mer än andra men det är mycket mer än vad jag brukar jobba!

I morgon åker vi med räkbåten! Wiiii vad gött det skall bli!! Skulle inte förvåna mig om vi missar den... Haha.. Eller nått skulle hända att vi inte kan åka med. Bara för att vi väntat på denna fredag i en evighet... Haha!

Försöka orka gå en promenad ikväll med. Eller jogga. Måste röra på fläsket :) tur jag cyklar till jobbet varje dag iallafall! Gå en bit när Linnea somnat.

JAPP det va denna uppdateringen för idag! Ha de gott


Kommentarer
Anonym säger:

Säg inte så, då får du hämta mig klockan halv fyra istället;)

2013-08-15 | 21:03:10
Bloggadress: http://Lillanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback