Inget speciellt, bara lite kludd

Efter att jag hämtat Linnea på dagis och kommit hem gick vi ner till källaren för att se om det fans nått som jag kunde sälja på lördag. Trodde de skulle vara fullsmockat med grejor som jag kunde ta med men va inte så mycket. Fick ju ihop en del ändå, så de e ingen panik här... Men jag undrar vad folk är ute efter... Jaja, vi får se. Kanske har med mig lika mycket "skit" hem igen... Haha!

Idag ska jag väga mig. Se om vågen visar minus eller ej... Jag är rädd för att de ska visa plus. Har inte rört mig mycket denna vecka som jag brukar men mat har jag ätit desto mer!

Känner inte motivation att gå till gymmet och "låsa" in mig där... Va i och för sig i fontin med Hanna och gick en runda igår. Jätte go väg och perfekt väder. Nästa gång blir de den blå slingan Hanna :) mohahhaa...!
Kanske man kan ta å gå där i mon? Idag hinner jag inte.

Ne, de va allt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback