Konstig dag

Mår så konstigt idag... Varm, kall, ont i magen, trött. Mår illa är pigg osv... Jag är ju inte döende så jag kan ju stå ut hela jobbdagen. Men ändå... Skönt jag har bloggen som jag kan skriva av mig på! Haha!

Helgen har vart kanon! I fredags åkte vi med räkbåten och de va de bästa på länge! Fy fan va kul vi hade!!! Bra mat bra show och vi hade nog dom bästa platserna med! Efter båten åkte vi till Kungälv och gick först till krogen Krogen men där va de dött så vi gick vidare till combi och där va de inte heller livat. Men satt kvar å tjöts och sen kom de massa folk. Å då åkte vi hem! Haha... Ne inte riktigt så va de la inte men de va dags att åka hem iaf...

Lördag åkte vi till Lysekil till havets hus. Kolla på alla möjliga djur som vi har här i saltvattnet. Konstiga typer de finns. Så de va kul och intressant :) Åkte med Jessica med familj. Blev en heldag där vilket va jätte mysigt som slutade hemma hos dom med tacos.

Söndagen hade vi inget planerat förutom att Linnea skulle på kalaset då :) Så tråkigt väder igår med så man kunde ju inte göra så mycket.

Så idag är det måndag. Ny vecka. Nya tag. Ska ner till källaren sen och kolla om vi har nån skit som bara står som jag kan sälja. Ska sälja på loppis och förhoppningsvis få ihop lite pengar. :)

Har aldrig gjort det förut så de ska bli kul!

Hej så länge!


Kommentarer
Jeanette säger:

Koka lite kaffe å baka några wienerbröd, du kommer att göra succé om du tar med detta oxå.

2013-08-20 | 06:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback