Måndag

Åh va helgen går fort. Och Jimmie e hemma med Linnea idag och jag längtar hem lite extra mycket då. Haha... Hon har studiedag och jag kände att jag inte kunde vara hemma från jobbet. Så då fick Jimmie va de. Skönt att man inte e ensamstående vissa gånger! :)

Tur jag jobbar så kort. Slutar 13.30. De e lagom... ;)

Fyra dagar kvar till att vi ska frossa i skaldjur. Eller åka båt. Eller vad man nu ser fram emot. Hehe... Jag ser fram emot att äta! Haha... Och att umgås med dom jag ska åka med. De ska bli skitskoj. Känns som medelåldern är 50-ungefär men vi kommer ha sketa skoj ändå.

99dagar till Spanien i dag med. TVÅ-siffrigt är ner räkningen på nu. Så 99 dagar kvar till lite mer semester med familjen. Stora familjen. 16 st är ju inte dåligt! Många viljor.. Hehe...

Men mycket på gång innan de. Eller på gång och på gång... Men de e ju några födelsedagar som ska firas innan och annat smått och gott?! Jennifer fyller år bland annat (påminde hon mig om igår när vi va på kalas hos Jesper) haha... De e ju hennes tur att firas nästa gång så de va Kanske inte så konstigt? ;) sen blir man ju 13 bara en gång...!

Ne om man skulle spela på telefonen lite innan rasten är slut? Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback