Men idag är det torsdag

Och i mon är det fredag! Inte fel de!

Igår gick vi ut och cyklade (Linnea) och gick (gjorde jag å Hanna) Skulle inte gå så långt. Ta en sväng i Ytterby bara. Två timmar senare var vi hemma... Haha... Väldigt go promenad. Ingen stress, utan bara lunka framåt. Linnea cykla på bra med. I uppförsbackarna till och med! Jag va impad! Haha...

Idag kommer lilla Viktor hem till oss en stund. Lilla å lilla... Han blir ju faktiskt 2 år i december. Han e stor kille nu! Pratar å grejer. Roligt!! Han e så go!

I morse var det inte lika kallt ute tycker jag. Blev änna svettigt med mössa. (Ja, jag har haft det dom andra dagarna) Men de e inte lika varmt nu som de vart dom andra dagarna. Skönt de. Jag vill ha höst nu. Soliga, halvt kalla dagar. Bästa årstiden kommer ju nu!


Kommentarer
Anonym säger:

Tack för hjälpen du e bäst..!!

2013-08-29 | 19:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback