Sol

Så var semestern över. Bara denna helg kvar sen är man tillbaka på jobbet...suck... Känns ok ändå. Tror de e mest för att vi ska till Spanien om 108 dagar... Haha... Gött att ha de framför sig!

Idag är de gott väder men blåser desto mer! Tur man inte ska till stranden :P

Har käkat frukost och fixat disken här hemma nu. Gött när diskbänken e ren och tom. Skulle behöva ta en sväng med dammsugaren med men de får bli en annan dag!

Idag ska vi på loppis i Lycke, hos min morbror. Hoppas på att hitta nått kul :)
Mamma skulle med oxå.

Vill ha nya stolar i köket. Vill ha sånna där fräcka pinnstolar. Leta på blocket men vill inte köpa för tusenlappar... Och så behöver jag bara 2...

Nu ska jag fixa i sovrummet. "Nån" som slängt kläder på golvet! (Jag) hehe...

Tjoooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback