Söndag redan!

Va helgen går fort. Gillar inte de... Hoppas veckan går fort med så e de snart helg igen. Hehe..

Linnea kom in till mig i natt igen och la sig. Hon har inte sovit bra. Ramlat ner från sängen, rullat in sig i täcket och sparkat och haft sig på mig =Jag sover oxå dåligt. När klockan va 7.30 så ville hon ha frukost. Så då gick vi upp. Helt ok tid! Sen ville hon se Scooby doo och då gick jag å la mig i sovrummet så länge och kolla på telefonen. Sen läste vi saga och nu kollar hon på Scooby doo igen.

Pippi piggelin heter boken vi läser. De är min gamla som jag fick 1988. (Står det i den) annars hade jag inte vetat! Haha...

När pappa läste för mig och Hanna när vi va små så gäspade han alltid hela tiden-tyckte vi. Jätte tråkigt. Tyckte han kunde sluta med de! Och nu när jag läser för Linnea ligger jag och gäspar hela tiden med... Haha. Man blir så trött av att läsa! L har inte sagt nått om de än iaf... ;)

Idag blir de kalas för Jesper. Han fyller 3. :)
Men innan dess vet jag inte vad vi ska hitta på. Vet inte ens vad de är för väder ute... Linnea ska på kalas nästa söndag igen. En kompis på dagis ska ha kalas :) Vad köper man då? Jaja de ordnar sig!
Nu ska jag starta dagen!
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback