Vantar i augusti

I morse när jag cykla till jobbet hade jag på mig vantar. (Paus för reaktion)
De va sviiinkallt. Och när man cyklar så blir inte fingrarna direkt varma. Kroppen blir de men fingrarna änna fortsätter vara som isbitar. Haha... Snyggt. Tur att de inte e så mycket folk ute vid den tiden.

Såg i och för sig pappa med sin buss köra förbi. Skicka sms med Hej hej! Och då ringde han upp. Kul å tjöta med han lite så där på morgonkvisten!

Drömde om loppisen i natt som jag ska sälja på på lördag. De va inte skoj. Hade glömt av att de var så panik in i bilen. Hämta bord som jag skulle kunna avvända. Hanna var med mig. Glömde grejorna hemma som jag skulle sälja och klockan blev 12 och de stängde 15.00.
Väldigt skönt att det bara var en dröm!
Oftast när jag drömmer så är det att jag är sen och stressad till saker.. Kanske för att jag hatar att stressa?

Vägde mig igår och hade gått ner 1,5kg denna veckan som gått. Heja mig! Så nu har jag gått ner dom kilorna jag gick upp under semestern plus lite till...! Så nu e jag back on track!

Va ute och gick i fontin med Jessica-persika igår :) En timma gick vi och sen tjöta vi la i två? Haha... Ne men klockan blev mycket innan jag kom hem. Jag som skulle sova tidigt. Men jag sov väldigt bra i natt. Somna strax innan 11 och vakna när kl ringde 05.45. Sov hela natten. Ingen Linnea som kom in och knödde! :) (eller Jimmie. Han somna på soffan till tvn) haha...

Ne nu blir det mer jobb! Höres!


Kommentarer
Jessica säger:

Va nog för att vi fick tjötat av oss som du sov så gott;)

2013-08-21 | 22:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback