Det som sällan händer

Det som sällan händer har hänt! Nått som allt för sällan händer här på min blogg är att jag får komentarer! Haha... Å idag när jag kolla så hade jag fått en! Hallelulja! Christmas mirakel! Haha... 

Idag blev de macka med julskinka på till lunch! Käka inte hemma igår så blev ingen "riktig" lunch idag. Vi åkte till Ikea och åt julbuffé igår med Jessica å alla. Himla mysigt. Gott va de med! Och mätt blev man... Kanske är de som är lite meningen?? Hehe... 

Idag är det inte dagar kvar till mitt "jullov" utan timmar! Snart 1,5 timma kvar bara!!! Behöver jag säga att denna dagen vart seg? Haha... Men snart är den över. 
Då ska jag å Linnea baka tunnbröd i Lycke. Och det är bara fyra dagar kvar till julafton!!! Och fem dagar till vi ska fira i Lycke! :) 

Tänkte att i morgon att jag ska rensa ur linneas rum på leksaker hon inte använder. Skicka till mer behövande (plus att hon får plats med lite mer som jag antar hon kommer få i julklapp)

Fattar inte att det är julafton snart... Tiden har sprungit iväg! Snart nytt år med. Å snart kommer bebisen med. Ne inte snart, men närmar när det är nytt år 😜 


Busfröna på Ikea igår. Stod en kör och sjöng så fint och det tyckte nog barnen med för så stilla har jag aldrig sett alla tre på en gång! Haha...

God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback