Go morgon torsdag

I morgon är det redan lucia! Ska bli så skoj att se Linnea med sina kompisar på dagis, sjunga och ha sig. Om hon nu vill de när vi är där. Vi får se! :) 

Hon ska byta avdelning efter nyår med. Hon ska gå med dom stora barnen. Nått hon tycker är väldigt fräckt! Hehe... Hon blir så stor Linnea... Vet inte om det är hormonerna i kroppen som spökar men blir lite tårögd när jag tänker på att hon blir större och större... Vill inte de! Haha... 

Och igår skrev hon sitt namn för första gången! Vad hände där? Kan man ens de när man är 3 år? Eller 3,5 är hon ju.. Men ändå! Jag kanske ser henne som min bebis ännu... Vilket jag säger till henne rätt ofta, att hon är min bebis men hon bara skrattar och säger; Nej jag är stor tjej! 
Tänk va stor hon blir när den riktiga bebisen kommer!!!? Jaja... Nu ska jag sluta vara så bölig och jobba igen! Haha 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback